Friday, November 14, 2014

MUA JOHOR BAHRU

Bismillah...
Alhamdulillah..Ya Rahman Ya Rahim, Ya Razzaq...
dengan izin Allah diberi masa dan ruang untuk menulis entri di blog ini....sementara ada masa ini boleh la jari jemariku laju menaip ye!

Saya buat makeup..saya MUA area Johor!! bangga gile bagtau..actually saya dah berkecimpung lama dalam bidang tatarias, mekap2 ni..dari umur 23 tahun lagi...tapi make it as a serius job pada umur 25 tahun, tapi saya stop sekejap atas seba2 yang tak dapat nak dielakkan ye! (alasan!)  hahahahah....
Alhamdulillah..syukur masih diberi nafas dan nyawa untuk menyambung bakat yang Allah beri ni...
jom tengok2 gambar mekap2 saya...
my model ever adik saya yang sentiasa bersedia menjadi model makeup saya...\
 
 
makeup tuning/nikah trial makeup untuk ain!
 
makeup dinner tema ala2 Bollywood kelass mereka2 ni....
 
Disini nak bgtau sketla berkenaan makeup saya...saya menggunakan teknik menutup bulu kening atau teknik gam..kebanyakkan pengantin skang dah xnak cukur2 kening dan saya juga x 'suggestkan' cukur2 lah ek...
 
untuk booking makeup boleh sms/whatapps/call ke 013-7117140
fb : Tatarias JB make up/ummie thaqifalauddin
 
 
 

No comments:

Post a Comment