Monday, October 5, 2009

majlis tunang kat Melaka

salam..hai sume


Ini blog baru sya...hehehe...kat sini sya nak introduce kat korang ape yg sya buat skang, ok memula intro diri la kan..Nama penuh Siti Khadija...saya kerja kat JB...dah kawen dah pon...husband pon keje kat JB so xde msalah berjauhan dgn hubby la kan...sbb ramai2 kwn2 sya yg pas kawen jauh dgn hubby..sian dioorg..ok..tpi xpela..tu sume duguaan...

Saya nak citer sket ar...pas kawen ni mcm2 dlm pikiran sya n mcm2 nak wat...salah satunye nak memperkembangkan bisnes...sebelum ni mmg saya ade la memekapkan org..tpi x brapa seyes sbb lebih pada nak enjoy jer..sbb lom kawen...bile dh kawen ni dh terhad nak huhahuha pon dah xleh sgt...nnt mendtgkan dosa..hehehehe...so tuk tidak boring say arasa baik saya memperkembangkan bisnes saya dalam bidang solekan dan andaman ni...sekurag2nya boring dpt diatasi...duit pon dpt leh tmbh duit poket..hehehehe






Untuk pertama kalinya saya tunjukkan hasil kerja saya baru2 ni memekapkan org...





ini intan kawan saya masa kat kolej dia...




selepas di touch up oleh saya...



ni la Intan...comelkan dia..





No comments:

Post a Comment